افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس

افزایش و بالا بردن حجم آپلود و بارگذاری در وردپرس (فیلم آموزشی)

 حال ما راه دیگری سراغ داریم که بدون نیاز به حتی یک کد برنامه نویسی، به راحتی فایل‌های بسیار حجیم خود را بر روی سایت و برای استفاده کاربران خود قرار دهید. در لینک زیر، فیلم آموزشی این ترفند را می‌توانید ببینید:

شاید این مشکل برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی در سیستم مدیریت محتوای وردپرس می‌خواهید فایلی رو آپلود کنید [فیلم , موسیقی و . . .] با خطای محدودیت حجم آپلود (۸ مگابایت) روبه رو می‌شوید این مشکل بیشتر برای افرادی که از هاست‌های اشتراکی استفاده می‌کنند پیش می‌آید.

اکثر سایت‌های ارائه دهنده راهکار، شما را به تغییراتی در کد نویسی و برداشت این محدودیت‌ها تا سقف محدودی تشویق می‌کنند، که شاید برای خیلی‌ها که با کد نویسی آشنایی ندارند، انجام آن راحت نباشد.

شما با یک جستجوی ساده راه‌های زیر را خواهید یافت:

روش اول اینکه اگر شما به فایل php.ini در هاست خود دسترسی دارید کد زیر را در آن قرار دهید و آن را ذخیره کنید. [ این فایل در پوشه wp-admin قرار دارد ! ]

upload_max_filesize = 64M
post_max_size = 64M
max_execution_time = 300

اما اگر به هر دلیل نتونستید از روش اول استفاده کنید می تونید روش دوم رو امتحان کنید : روش دوم اینکه کد زیر را در فایل htaccess. قرار دهید و آن را ذخیره کنید :

php_value upload_max_filesize 100M
php_value post_max_size 100M
php_value max_execution_time 300
php_value max_input_time 300

با استفاده از این کد حجم آپلود شما تا ۱۰۰M افزایش پیدا می کند در صورت نیاز می تونید با ویرایش کد این حجم رو کاهش یا افزایش دهید .

راه سوم : اضافه کردن کد زیر در functions.php که البته روی بعضی وردپرس ها جواب نمیده

@ini_set( ‘upload_max_size’ , ’64M’ );
@ini_set( ‘post_max_size’, ’64M’);
@ini_set( ‘max_execution_time’, ‘300’ );

و یا راه‌های دیگر …..

حال ما راه دیگری سراغ داریم که بدون نیاز به حتی یک کد برنامه نویسی، به راحتی فایل‌های بسیار حجیم خود را بر روی سایت و برای استفاده کاربران خود قرار دهید.

در لینک زیر، فیلم آموزشی این ترفند را می‌توانید ببینید:

با توجه به اینکه در فضای آموزش مجازی، کمتر تولید کننده محتوایی است که، به کاربران ناشنوای ایران هم اهمیت بدهد، برآن شدیم که این آموزش را با زیرنویس ارائه کنیم تا عزیزان کم شنوای ما هم از این ترفند بهره ببرند. امیدوارم که این تلاش ما مورد قبول شما واقع شود.

منتظر آموزش‌های بعدی ما باشید.

تصویر آموزش باگذاری فایل حجیم در وردپرس

تصویر آموزش باگذاری فایل حجیم در وردپرس

 

نظرات